De Gili's: Gili Trawangan

25 juli 2017 - Gili Trawangan, Indonesië

In Jimbaran vonden we de vis erg lekker, maar verder vonden wij er niet super veel te doen, dus we waren blij dat we de dag erna naar de Gili eilanden mochten. Dit deden we per boot. Elke dag gaat er een paar keer per dag een Fast Boat richting de Gili eilanden. Deze deed er ongeveer 1,5 uur over om vanuit Bali op Gili te zijn dus dit vonden we te doen. Maar de koffers moesten er ook op natuurlijk. Die werden er letterlijk een beetje op gegooid, haha. De boottocht zelf was ook redelijk wild. Was echt een snelle boot (fast boat zegt het al) dus je ging redelijk op en neer haha.

Toen je aankwam op Gili Trawangan zag je gelijk de witte stranden en het blauwe water, ik wist gelijk waar iedereen het over had met de mooie witte stranden. Dit dus. Wauw! Gili Trawangan  was zelf een iets drukker eiland, veel toeristen maar nergens auto's, je ziet op de Gili eilanden echt alleen maar paarden met karren en fietsen. Zo grappig. Moesten zo wel met de koffers over het eiland sjouwen, maar ach onze homestay lag op maar 10 min. wandelen.

Deze dag op Gili Trawangan hebben we lekker een fiets gehuurd en over het eiland gefietst. En voor de verandering eens gegeten bij een Steakhouse restaurantje. Heerlijk met een Bintang erbij. Natuurlijk ook wat mooie foto's geschoten van zo'n mooi eiland.

1. Ronald & Iris:
    25 juli 2017
    Geweldig! Maar nu wordt het langzaam wel weer tijd om naar huis te komen hoor.. Knuf!