Lombok

28 juli 2017 - Lombok, Indonesië

Lombok was in één woord; super mooi!

Als je de geweldige stranden van Gili wilt hebben, maar dan zonder dat het toeristisch wordt, dan moet je naar Lombok gaan. Lombok heeft net zo'n blauw water (misschien iets minder blauw), maar heeft daarnaast een super rustige mooie natuur. Wij zijn hier verbleven omdat ik op zaterdag 22 juli jarig was. We vonden hier in Lombok namelijk een geweldige villa dus dat leek ons wel erg leuk voor m'n verjaardag. We kwamen op vrijdag 21 juli aan met de public ferry. Vanuit Gili ben je zo op Lombok. Echt ideaal hoor. Om onze villa te vinden waren we wel even bezig, maar een super aardige Indonesische man zag ons aan de weg staan met de koffers en heeft ons netjes bij onze villa afgezet. Bleek namelijk nog wel een stukje verderop te liggen en met de koffers niet echt te doen. Lombok is ook erg heuvelachtig (wel super mooi!).

Aangekomen in onze villa was dit echt de mooiste overnachting tot nu toe!! Zoveel luxe. Het is gewoon een complete villa voor ons alleen, met zwembad, keuken, 2 slaapkamers, gezellige zithoek, buitendouche. Dus we besloten hier vooral van te genieten en 2 dagen heerlijk te chillen. Je kunt je wel voorstellen dat ik een super verjaardag heb gehad! We hadden ook een super lekkere Warung om de hoek liggen met uitzicht op de zee (en zonsondergang). Zo hebben we onze dagen wel omgekregen in Lombok ;-). Plus een verjaardagscake op m'n verjaardag. Haha heb me zeker jarig gevoeld!