Canggu (23 en 24 juli)

28 juli 2017 - Canggu, Indonesië

De boottochten gingen opzich goed, alleen toen we van Lombok terug wilde met de Fast Boat naar Bali, werden we nogal lastig gevallen door een groep Indonesische mannen. Hier noemen ze dat "maffia". Het zijn groepen met lokale mensen die je blijven dwingen bij hun in te stappen voor een taxirit, ook al willen we dat niet. Erg vervelend. We liepen met onze koffers per ongeluk zo'n wijk in met maffia, we waren namelijk op zoek naar een bluebird-taxi (deze pakken we altijd hier). Maar er was geen   bluebird te vinden dus liepen we verder maar toen werden we dus redelijk lastig gevallen. Deze mensen blijven ook om je heen hangen en weten niet van ophouden. Uiteindelijk hebben we gelukkig via "Grab" een taxi weten te vinden, maar het was geen pretje. Goed dat ook weer meegemaakt ;-) met de taxi door naar Canggu, dit schijnt een leuk gezellig plaatsje te zijn.

We kwamen hier rond 19u pas aan, maar hebben hier nog 2 hele leuke dagen gehad. We hebben hier heerlijk gegeten, zijn in de avond bij een super gezellige cocktailbar beland met live-muziek. Hier op Bali heb je echt veel barretjes waar live muziek wordt gespeeld.

Niet te laat in bed want de dag erna hebben we een Dolfijnen tour. We worden om 04:00u snachts opgehaald om met deze privé taxichauffeur richting Lovina te rijden. Om 06:15u stappen we in Lovina op een veerbootje en hebben we wel een stuk of 20 dolfijnen in de zee gezien. Wat geweldig! Veel mooie foto's en filmpjes gemaakt van dolfijnen die langs ons bootje af sprongen. Erna nog een mooie tempel bezichtigt én een waterval! Ook mooie foto's bij gemaakt. We hebben ook de Air Banjar Hot Springs bezocht deze dag. Dit is natuurwater wat komt uit de bergen en waar je in kunt badderen.

Zie foto's onderaan. Kus