Dag 1 op Bali (Sanur)

10 juli 2017 - Sanur Kauh, Indonesië

Wat is Bali een mooi eiland!!! Ik zeg je dat zie je binnen een paar uurtjes al.

Onze eerste overnachting was in Sanur, een plaatsje vrij dicht bij het vliegveld (zo'n 30 min met de taxi). Je ziet in de taxi gelijk hoe chaotisch hier het verkeer is. Lekker met zn 3en/4en naast elkaar rijden op de weg, kan allemaal. We komen aan bij ons supergezellige "hutje"/appartement. Gelijk proeven we de Indonesische sfeer. Een vrouwtje staat ons op te wachten. Ze wist dat we kwamen. We kwamen om 22:15 pas aandus waren nogal kapot. Van de reis, maar ook van alle indrukken. Volgens mij zag ze dit, want ze tilde graag onze koffers naar boven, naar onze kamer. Maar kwam ons ook maar al te graag een eigen gemaakte soepje brengen. Nee, de mensen hier in Indonesië zijn geloof ik gewoon zo. Allemaal even vriendelijk en gastvrij. Haar soepje was heerlijk!! Ze heeft zelf een restaurant hier in Sanur waar we na onze eerste nacht gelijk zijn gaan ontbijten. De nacht verliep prima, we waren kapot dus zijn bijna wel direct gaan slapen. Airco op de kamer was fijn. Toch wel vrij klam hier, dus we plakken.

In de ochtend rond 10:00 dus heerlijk gaan ontbijten bij haar restaurant "Maylaka's restaurant'. We genieten uitgebreid van het heeerlijke eten hier, het warme weer (vandaag was wat bewolkt, morgen wordt beter), maar ook onze eerste overnachting, niet slecht voor een eerste overnachting. Zie foto's. Zometeen gaan we ons even opfrissen en dan in Sanur een lekker cocktailtje drinken. Het is very cheap hier overal, vandaag voor ons heerlijke ontbijtje maar 14 euro ofzo betaald. En als je ziet wat we allemaal hadden... zie foto's. :-)

Wij gaan maar weer eens op stap... hele dikke knuffel van ons.

Ook nog even op Sanur Beach geweest vandaag trouwens.

Wij genieten !! En blijven jullie jaloersmakende verhalen en foto's sturen natuurlijk, hihi. Morgen op weg naar Ubud, de plaats van de aapjes en rijstvelden.

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Klaas en Diana:
    10 juli 2017
    Geniet maar lekker en je zult zien dat je heel rijk kunt zijn met heel weinig
  2. Klaas en Diana:
    10 juli 2017
    Heerlijk die gastvrijheid in een totaal vreemd land! Je voelt je meteen welkom. Geniet van alle indrukken sjatjes.
  3. Joke:
    10 juli 2017
    Fijne vakantie en geniet van elkaar maar ook van het mooie land.
  4. Hein en Maud:
    10 juli 2017
    klinkt bekend allemaal.geniet er maar van.
  5. Ronald & Iris:
    10 juli 2017
    Heeeerlijk! Wat bijzonder om dit samen te mogen meemaken. Geniet van ieder moment!!
  6. Bart:
    10 juli 2017
    Geniet ervan! Zeker daar gaan snorkelen en eventueel duiken. Het water is er lekker warm en het leven onderwater heel divers en ongelofelijk mooi. Groetjes Bart en Yasmine