Kuta (maandag 17 juli)

18 juli 2017 - Kuta, Indonesië

Onze spullen ingepakt en op naar Kuta. Ons huisje daar ligt maar 15 min. van Seminyak af, soms liggen de plaatsen echt heel kort bij elkaar. Aangekomen bij ons huisje in Kuta zien we dat dit echt een heel knus huisje is. Met zo'n gezellige binnenplaats, mooie planten. Een fonteintje. Met alweer een zwembad (oh oh wat hebben we het slecht).

Eigenaar van dit huisje is ook super aardig en attent, hij regelt voor ons gelijk een scooter. Scooter rijden vonden we toch wel erg leuk dus doen we vandaag nog een dagje. Ook maar even naar het strand. Oh wat zijn de stranden ook mooi hier. Echt zoals uit een boekje. Onderweg met de scooter natuurlijk weer even gegeten bij een Warung (lokaal Indonesisch straat "restaurantje"). De kids vonden ons zo leuk daar. Wilden een selfie met ons hahaha. Kost niks hier, een vol bord met rijst/noodles en kip voor maar 3eu..

1. Klaas en Diana:
    18 juli 2017
    Prachtige foto's en uitstapjes maken jullie! Lekker doorgaan met genieten ;-) Knuffel uit Oirsbeek
  2. Hein en Maud:
    19 juli 2017
    mooi. Kuta staat nog op ons verlanglijstje.veel plezier verder en voorzichtig op de scooter ....